Actualiteiten
wij houden u op de hoogte van ontwikkelingen rondom voor u belangrijke zaken.
Een nieuw jaar: een nieuw jasje
Wij gaan verbouwen!
Maashorst Notarissen gaat verbouwen om voorbereid te zijn op de toekomst.
Dit jaar wordt een jaar van vernieuwing: het kantoor aan de Donk 21 in Schaijk krijgt een grondige make-over. Om het kantoor toekomstbestendig te maken is het hard nodig dat we meer ruimte en mogelijkheden creëren en daarnaast we willen beter aansluiten bij de wensen van nu, voor onze klanten én medewerkers.
Onze tijdelijke locatie
Vanaf 27 januari 2025 zijn we op onze tijdelijke locatie te vinden: Industriepark 15 te Schaijk. ‘Gewoon’ in Schaijk zoals u gewend bent. Bij binnenkomst ziet u direct een van onze receptionistes. Zij helpen u graag verder.
Parkeerruimte
Komt u met de auto? Parkeren kan in principe voor het kantoor. Daar is een beperkt aantal parkeerplaatsen beschikbaar voor ons kantoor. Is de parkeerplaats vol? Dan kunt u nog parkeren naast het kantoor (achter het hekwerk). Wij zorgen ervoor dat dit goed aangegeven staat.
Onze dienstverlening blijft natuurlijk hetzelfde. De brievenbus van ons kantoorpand aan De Donk 21 wordt regelmatig geleegd. Ons e-mailadres en telefoonnummer veranderen niet.
De verbouwing volgen
Wij gaan de verbouwing natuurlijk op de voet volgen. We zijn allemaal heel benieuwd en nieuwsgierig naar hoe ons kantoor eruit gaat zien. Een kleine sfeerimpressie ziet u alvast hier. Bent u ook benieuwd hoe ons kantoor er uiteindelijk uit gaat zien? U kunt de verbouwing ook volgen door onze Sociale Media in de gaten te houden.
Vanaf begin mei hopen we u te mogen verwelkomen in ons vernieuwde pand. Zodra de verbouwing klaar is, hopen wij u weer te zien in ons vertrouwde pand aan de Donk 21 in Schaijk.
Kom dan gerust eens kijken hoe het kantoor eruit ziet!
Updates
Op deze pagina houden wij u op de hoogte van de laatste updates.
Woensdag 29 januari 2025
Afgelopen vrijdag is ons kantoor verhuisd naar Industriepark 15 in Schaijk. Dat was een hele onderneming! Donderdag hebben alle medewerkers de verhuisdozen al ingepakt. Er is door iedereen hard gewerkt om alles op tijd klaar te hebben. Vrijdagochtend begon dan echt het sjouwwerk. Dat hoefden de medewerkers niet zelf te doen, maar verschillende medewerkers hebben wel toezicht gehouden op de verhuizing.
Langzaam maar zeker raken we gewend aan onze tijdelijke werkplekken. Dankzij het ICT-bedrijf kunnen wij onze dienstverlening voortzetten zoals jullie van ons gewend zijn. We gaan de verbouwing nieuwsgierig op de voet volgen. Ook hierover delen we updates via onze website, maar natuurlijk ook via Instagram en Facebook.
MEER ACTUALITEITEN
Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.
Wat kunnen wij voor u betekenen?
Verstandige keuzes, snel en accuraat vastgelegd voor nu en volgende generaties
Neem contact met ons op:
Het kantoor is bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 12:30 uur 13:00 en 17.00 uur.